Herní novinky

Nejčtenější články týdne

2018-10-07 (15:00)

Tradiční nedělní „To nejlepší z Games.cz“ dostává novou formu. Holý seznam rubrik zjednodušujeme na tři základní kategorie: Nejčtenější články týdne, Redakce doporučuje a videa. Rekapitulace týdne se tím tak odliší od týdenního newsletteru (ke kterému se určitě přihlaste), zjednoduší a zpřehlední. Rádi byste viděli v týdenní rekapitulaci viděli něco jiného? Napište nám své návrhy a nápady do ...
více..

Fight Club #394: Potterova odysea

2018-10-07 (09:22)

Pravděpodobně jedna z největších her letošního roku, Assassin’s Creed: Odysssey, vychází tento pátek a my ji pilně hrajeme už docela dlouhou dobu. Přečíst si ostatně můžete recenzi, podívat se na GamesPlay a my jsme ji nakonec probrali i při Fight Clubu, protože kromě Šárky ji hrál i Aleš.
více..

Forza Horizon 4 – recenze, část druhá

2018-10-06 (18:00)

Čtvrtá Forza Horizon sází na online složku a nekonečný příliv komunitních událostí více než předchozí díly. S finálním rozhodnutím o hodnocení (zde si přečtěte první část) jsem proto chtěl počkat až do momentu, kdy se virtuální Británie zaplní dalšími hráči, aby bylo možno v plné míře posoudit kvality i této části. Asi nebylo těžké tipnout, že je to opět trefa do černého. Podíváme se ale i na ...
více..

Ray tracing je zase o kousek blíže hráčům: nový update Windows přináší podporu DXR

2018-10-06 (16:38)

Ray tracing v reálném čase je bezesporu nejdůležitější událostí nové generace GPU Nvidia Turing. Jak jsme se ale dozvěděli z recenzí, v době vydání nových grafických karet nebyla tato technologie ještě plně připravena. To se postupně mění. Jeden z důležitých prvků, podpora v grafickém API DirectX, se objevuje v říjnovém updatu Windows 10.
více..

Uplynulý týden očima redakce Games.cz

2018-10-06 (14:00)

Tento týden jsme dostali hned trojici velkých a povedených her. Na Xboxu vyšla Forza Horizon 4, na Switch Super Mario Party a úplně všude vyšel Assassin’s Creed: Odyssey. Ne všichni členové redakce ale hráli všechny tyhle kousky zrovna tenhle týden a v novém redakčním formátu se s vámi podělí o to, co je v uplynulých sedmi dnech nejvíc zaujalo, co zrovna hrají a co je z toho nejvíc baví, nebo ...
více..

Vyrazte na postapokalyptické moře v tahovce Depth of Extinction

2018-10-06 (09:32)

Malých nezávislých her není nikdy dost, tím spíš, když si půjčují z průzkumnictví FTL, z taktických soubojů XCOMu a ještě k tomu se odehrávají na otevřeném moři. Co číhá v jeho vlnách a na dně? To vám předvede dystopická taktická strategie Depth of Extinction.
více..

FIFA 19 – recenze

2018-10-05 (19:30)

Nikdo by se vlastně nemohl moc divit, kdyby se nová FIFA 19 spokojila s nákupem drahých licencí na Ligu mistrů a Evropskou ligu, doplnila je novými soupiskami a dál nic neřešila. I tak by stoprocentně prodala strašlivou hromadu kopií a vyrýžovala jmění na kartičkovém Ultimate Teamu. A tak je překvapivé, že letošní ročník je od toho minulého vážně dost odlišný. „To je dobře, nebo špatně?“ ptáte ...
více..

Pratchettova dcera pracuje na unikátní adventuře Lost Words, ve které píšete vlastní příběh

2018-10-05 (17:38)

Napadlo vás někdy napsat knihu? Jistou slečnu z 2D adventury Lost Words ano, a jak budete pročítat řádky jejího deníku, význam vět se začne zhmotňovat a ze samotných slov se stanou klíče k překonání mnoha překážek. Když už nic jiného, námět to je vskutku originální.
více..

Lara se v listopadu vydá do lávou zatopené kobky v DLC The Forge

2018-10-05 (16:35)

Poslední výlet Lary v zářijovém Shadow of the Tomb Raider jsem si užil a rozhodně jsem neměl nouzi o takzvané challenge hrobky. Nicméně jde o přesně ten typ obsahu, kterým se kompletní zážitek dá ještě rozšířit. Lara se po vyvrcholení příběhu s organizací Trinity vydá ještě na sedm dobrodružství v nadcházejících měsících, přičemž první, pořádně žhavý výlet absolvuje v půlce listopadu.
více..

Retro GamesPlay – CGA, EGA a VGA

2018-10-05 (15:30)

Bylo, nebylo, před dávnými časy za sedmero operačními systémy a sedmero pixely vypadaly hry fakt divně. Anebo – zajímavě. Namísto miliónů barev jich měly jen pár, rozlišení nešlo do tisíců pixelů, ale do nižších stovek, a hardwarová akcelerace 3D grafiky byla něčím tak nepředstavitelným, jako jsou pro nás mimozemšťané. Do těchto dob, tedy do 80. let minulého století, se nevydáváme často, ale dnes ...
více..

« první ‹ předchozí   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ...  následující › poslední »