Možnosti dynamické reklamy na Facebooku

zdroj: seoconsult
2017-11-24 (13:46)

Možná jste si všimli, že konkurence na Facebooku zobrazuje obrázkové reklamy doplněné o ceny jednotlivých produktů. V polovině tohoto roku Facebook oznámil, že umožní do dynamických reklam přidat cenové nabídky a videa.


zobrazit celý článek »

Související články

Oslovte uživatele LinkedIn pomocí Sponzorované zprávy InMail
zdroj: seoconsult
2019-03-19 (08:42)

Sponzorované zprávy na LinkedInLinkedIn je unikátní sociální síť, která nabízí výbornou příležitost k propagaci vašich služeb nebo produktů díky své unikátní uživatelské základně, která se velmi liší od ostatních sociálních sítí, jako jsou Facebook, Instagram či Twitter. Lidé na LinkedIn jsou většinou profesionálové ve svých oborech, s nadprůměrnými příjmy, a často mohou ve svých podnicích rozhodovat o větších investicích.


více..
Přilákejte účastníky akce pomocí propagace událostí na Facebooku
zdroj: seoconsult
2019-03-11 (10:49)

Propagace události na FacebookuKaždá událost je jen tak dobrá, jak dobří jsou její účastníci. Přestože je akce perfektně připravena, v případě, že nedorazí ti správní účastníci, může celá vaše snaha přijít vniveč. Abyste ze své konference, plesu, sportovní akce nebo večírku udělali nezapomenutelnou událost, je třeba dát o ní vědět těm správným lidem. Propagace událostí pomocí sociálních sítí je v dnešní době naprosto běžná.


více..
Jak snížit náklady na PPC bez snižování výkonu
zdroj: seoconsult
2019-03-05 (14:17)

Jak si poradit se snížením rozpočtuObčas se stane, že se klient rozhodne utlumit své reklamní aktivity, a dá vám na propagaci nižší rozpočet, než s jakým jste počítali. Naštěstí i s nižším rozpočtem se dají splnit cíle, které vaše PPC kampaň má. Níže najdete několik způsobů, jak utratit za PPC kampaně méně peněz, ale přitom příliš neohrozit jejich výkon v klíčových ukazatelích.

 


více..
Funkce Facebook přiřazení je nyní dostupná pro všechny
zdroj: seoconsult
2019-02-27 (09:22)

Facebook přiřazení je nyní dostupné pro všechnyHlavní výhodou, kterou Facebook přiřazení disponuje, jsou nové atribuční modely, založené na strojovém učení, které by měly přinášet mnohem přesnější a relevantnější výsledky než dříve nejběžněji používané modely „first touch“ a „last touch“. Tento užitečný nástroj využívá k práci Facebook pixel a je k dispozici zcela zdarma.


více..
3 strategie, které vám umožní nabídnout nejvýhodnější cenu za proklik
zdroj: seoconsult
2019-02-19 (09:07)

Optimalizace ceny za proklikPředstavíme si 3 rozdílné strategie, pomocí kterých budete moci nabízet takové částky za proklik (CPC), které vám přinesou optimální výsledky. Během aukce reklam může nastat nekonečné množství rozdílných situací, takže je důležité zvolit optimální strategii, která vám pomůže dosáhnout co nejlepších výsledků.


více..