Sémantické vyhledávání a PPC reklama Google Ads

zdroj: seoconsult
2019-07-29 (09:32)

Sémantické vyhledávání a PPCV roce 2017 Google překlasifikoval klíčová slova typu „přesná shoda“ ze syntaktické kategorie do kategorie sémantické. Pravděpodobně jste již slyšeli o sémantickém vyhledávání v diskusích týkajících se SEO, ale možná si stejně jako většina lidí stále nejste jistí, jak sémantické vyhledávání vlastně funguje.


zobrazit celý článek »

Související články

Překrývání publik na Facebooku – co to je a jak se tomu vyhnout
zdroj: seoconsult
2019-09-09 (15:58)

Překrývání publik na FacebookuPřekrývání publika je velmi vážný problém, ke kterému dochází během inzerce na Facebooku. Překrývání může bránit vaší schopnosti oslovit potenciální zákazníky a zvýšit vaše náklady. Obojí není žádná legrace a může vám to zabránit dosáhnout ziskovosti vaší PPC kampaně.


více..
Nové funkce Facebook Messengeru
zdroj: seoconsult
2019-09-05 (08:34)

Nové funkce ve Facebook MessengeruMessenger přináší firmám dvě nové funkce: šablony pro generování leadů (získávání nových potenciálních zákazníků) a rozhraní pro objednávání schůzek, které bude integrováno s kalendářem. Nové nástroje byly představeny během konference F8, určené pro vývojáře Facebooku, která proběhla na přelomu dubna a května letošního roku.

 

Co přinesou nové funkce

 


více..
Nová služba Instagramu Shopping from Creators dává influencerům nové možnosti
zdroj: seoconsult
2019-09-02 (15:39)

Novinky na instagramuNa konferenci F8 pro vývojáře Facebooku byla letos v březnu oznámena nová reklamní funkce aplikace Instagram. Tato stále populárnější sociální síť uvádí na trh novou funkci Shopping from Creators (Nákupy od tvůrců), která umožňuje influencerům v jejich příspěvcích označovat značky, které nosí nebo používají, takže si je uživatelé mohou jediným kliknutím koupit přímo v aplikaci.


více..
Získejte nové zákazníky pomocí Facebook Lead Ads
zdroj: seoconsult
2019-08-26 (18:42)

Získejte nové zákazníky pomocí Facebook Lead AdsV poslední době jsme svědky proměny sociálních médií, která se více zaměřují na soukromou komunikaci. Tyto změny bohužel také snižují organický dosah malých firem, které se snaží získat návštěvníky a nové zákazníky pomocí publikace na sociálních sítích. Pro firmy to znamená vynaložit více úsilí a finančních prostředků na hledání nových zdrojů návštěvnosti.


více..
Analýza úspěšnosti e-mailové kampaně
zdroj: seoconsult
2019-08-21 (19:34)

Jak na efektivní e-mailingJak zjistíte, zda vaše e-mailingové kampaně dosahují požadovaných výsledků? Bez důkladné analýzy e-mailového marketingu to nejde. Nastavení správných KPI pokaždé, když spustíte novou e-mailovou kampaň, vám pomůže vyhodnocovat váš úspěch a časem vylepšovat váš e-mailing.
 


více..