Plánujete redesign webu? Nezapomeňte na důkladnou revizi SEO

zdroj: seoconsult
2019-05-06 (11:57)

SEO revizeKaždý, kdo někdy zkoušel prorazit na poli online marketingu, velmi dobře ví, že v internetovém obchodě nestačí nabídnout návštěvníkovi jen seznam vašich produktů. Jde o celkový prožitek zákazníka, který musí být na vašem webu maximálně spokojen.


více..

Proč byste měli optimalizovat svůj účet pro ROAS, a ne pro zvýšení objemu konverzí

zdroj: seoconsult
2019-04-29 (08:45)

Optimalizujte PPC účet pro lepší konverzeMarketéři se pohybují v konkurenčním světě, kterému vládnou data. Při nastavování a správě PPC kampaní neustále pracujeme na zlepšování důležitých metrik, jako je skóre kvality, míra prokliku nebo cena za konverzi. Často se však zaměřujeme na pouze na tyto jednoduché, základní metriky a nedíváme se na celkový obraz.


více..

SEO audit, který vám pomůže najít chyby i nové příležitosti

zdroj: seoconsult
2019-04-24 (14:43)

Hloubková SEO analýzaExistuje spousta možností, jak provádět hloubkovou analýzu SEO. Ať už jste malý podnik, který se snaží optimalizovat své stránky pro organické vyhledávání, nebo SEO agentura, která dělá totéž pro klienta, může být obtížné se rozhodnout, kde začít, jak by měla hloubková analýza probíhat a které SEO nástroje vám pomohou získat nejužitečnější informace.


více..

SEO 5 způsobů, jak zvýšit míru konverze u návštěv z mobilních zařízení

zdroj: seoconsult
2019-04-15 (12:46)

Optimalizujte PPC pro hledání na mobilních telefonechNávštěvnost stránek z mobilních zařízení překonala návštěvnost z desktopů už v roce 2016, a její náskok se neustále zvyšuje. Mnozí inzerenti však stále pracují se svými kampaněmi postaru. Nejprve optimalizují kampaně, reklamní sestavy a vstupní stránky pro desktopy, a teprve pak, pokud zbude čas, optimalizují pro mobilní zařízení. To už ale nefunguje.


více..

Přizpůsobte své PPC kampaně lokálním návštěvníkům

zdroj: seoconsult
2019-04-11 (10:39)

Geografické cílení PPC kampaněZeměpisné cílení v PPC kampaních je skvělým způsobem, jak zvýšit ziskovost PPC reklamy. Jediný problém může být, pokud vytváříte kampaň pro společnost s více pobočkami. PPC kampaň v lokálním měřítku může být v takovém případě poněkud chaotická. Za prvé, vytvoření a udržování všech jejích lokálních variant zabere spoustu času.


více..

Jak psát ještě lepší popisky produktů

zdroj: seoconsult
2019-04-08 (11:03)

Jak psát lepší produktové popiskyPříliš mnoho majitelů e-shopů se domnívá, že popisy produktů by měly popisovat pouze základní informace: o jaký produkt jde, jak a k čemu jej používat. I když všechny tyto informace jsou důležité, neměly by tvořit celý popis, alespoň v případě, že chcete, aby si návštěvník váš produkt koupil. Skutečně skvělé popisky, které generují konverze, by měly obsahovat mnohem víc než jen popis produktu.


více..

Možnosti YouTube reklamy v roce 2019

zdroj: seoconsult
2019-04-03 (09:19)

Formáty Youtube reklamYouTube, které má více než 1,9 miliardy uživatelů měsíčně, představuje druhou největší sociální síť a nejúspěšnější stránku pro sdílení videa. To vše z něj činí jednu z největších reklamních platforem. Abyste však na této platformě uspěli, musíte používat správné formáty reklam.


více..

Proč používat AMP k vytváření cílových stránek pro PPC reklamu

zdroj: seoconsult
2019-03-29 (15:58)

Zrychlete načítání stránek pomocí AMPAkcelerované mobilní stránky umožňují vytvářet čistý a přehledný design webů a díky tomu se staly oblíbeným nástrojem webmasterů pro vytváření cílových stránek neboli landing pages pro PPC reklamu. Díky přehlednému designu a bleskurychlému načítání získávají landing pages vytvořené pomocí AMP mnohem více konverzí a zlepšují uživatelskou zkušenost.


více..

Chatboti a vyskakovací okna jsou skvělým zdrojem konverzí

zdroj: seoconsult
2019-03-26 (09:11)

ChatbotPokud se vám podaří dostat návštěvníka až na vaše stránky, neměli byste jej nechat odejít jen tak. I přesto že si zatím nic nekoupil, můžete od něj získat alespoň kontaktní e-mailovou adresu, na kterou mu posléze můžete poslat exkluzivní nabídku.


více..

Jak nastavit optimální rozpočet pro PPC reklamu?

zdroj: seoconsult
2019-03-23 (09:02)

Nastavení optimálního rozpočtu PPC reklamyKaždý, kdo investuje peníze do reklamy, chce vědět, za jak dlouho a zda vůbec se mu jeho peníze vrátí. Svět online podnikání je velmi proměnlivý a občas je obtížné předpovědět, zda se reklama vyplatí, či nikoli. Jak tedy určit, kdy, kolik a do jakého typu reklamy investovat peníze, aby se nám co nejrychleji vrátily v podobě masivního zvýšení zisků? V tomto článku si zkusíme na tyto otázky odpovědět.


více..

« první ‹ předchozí   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 následující › poslední »