4 Fakta o cílení v obsahové síti Google, která byste měli znát

zdroj: seoconsult
2019-08-13 (10:06)

Cílení v obsahové síti Google AdsJe jasné, že pokud o vaší firmě nikdo nic neví, nebude ani příliš mnoho lidí, kteří budou do vyhledávače zadávat klíčová slova spojená s vaší značkou. Reklama v obsahové síti Google vám umožní seznámit s vašimi skvělými produkty i uživatele, kteří o nich zatím nemají ani tušení. O tom, jak z reklamy v obsahové síti vymáčknout maximum se dozvíte v tomto článku.


více..

Co si počít s vysokou cenou za konverzi v PPC

zdroj: seoconsult
2019-08-09 (10:20)

Snižte náklady na konverzi Výška nákladů na konverzi (neboli nákladů na prodej či na akvizici), známá také pod anglickou zkratkou CPL, je jednou z nejdůležitějších metrik, které se každý správce PPC účtu snaží optimalizovat. Ať už spravujete PPC účet pro vaši firmu, nebo pro klienta, máte pravděpodobně představu, jakých cílů byste chtěli dosáhnout, a také to, jakých cílů musíte dosáhnout, aby byl váš účet rentabilní.


více..

3 klíčové komponenty marketingu pro mobilní publikum

zdroj: seoconsult
2019-08-06 (16:52)

Mobilní marketingPříchod digitální reklamy s sebou přinesl sofistikované využití dat pro cílení na úzce zaměřená publika.


více..

Remarketingové strategie Google Ads, které fungují

zdroj: seoconsult
2019-08-02 (09:58)

Remarketing Google AdsPředstavte si, že jste nastavili skvělou PPC kampaň ve vyhledávání Google Ads. Na vaše stránky proudí cílená návštěvnost, míra prokliku (CTR) je nadprůměrná, míra konverze je 30% a vše je zalité sluncem. Jistě, dalších 70 % návštěvníků odchází bez konverze.


více..

Sémantické vyhledávání a PPC reklama Google Ads

zdroj: seoconsult
2019-07-29 (09:32)

Sémantické vyhledávání a PPCV roce 2017 Google překlasifikoval klíčová slova typu „přesná shoda“ ze syntaktické kategorie do kategorie sémantické. Pravděpodobně jste již slyšeli o sémantickém vyhledávání v diskusích týkajících se SEO, ale možná si stejně jako většina lidí stále nejste jistí, jak sémantické vyhledávání vlastně funguje.


více..

Průvodce dynamickými reklamami na Facebooku

zdroj: seoconsult
2019-07-25 (08:43)

Dynamické reklamy na FacebookuAť už se jedná o vytváření reklam typu karusel, které vyprávějí příběh vaší značky, reklam typu Canvas nebo Stories, popřípadě dynamických reklam, které zkracují dobu vytváření inzerátů a zároveň dokážou přizpůsobit reklamu prohlížeči a velikosti displeje, Facebook chce zajistit, aby inzerenti měli co nejvíce příležitostí k propagaci svých služeb napříč všemi jeho platformami.


více..

Co je A/B testování a proč se bez něj neobejdete

zdroj: seoconsult
2019-07-22 (09:07)

A/B testováníJistě se vám někdy stalo, že jste vytvořili novou webovou stránku nebo e-mailovou či PPC kampaň a na poslední chvíli před jejím spuštěním jste začali pochybovat. Možná, že ten obrázek, který jste si vybrali, není úplně v pořádku? Neměl by být váš titulek údernější? Když se snažíte propagovat váš byznys, musíte dělat spoustu drobných rozhodnutí. Jak si můžete být jisti, že volby, které děláte, jsou ty správné?


více..

PPC a AMP

zdroj: seoconsult
2019-07-13 (01:24)

Zrychlete stránky na maximumPředstavte si následující situaci: Surfujete na internetu ze svého mobilního telefonu a tu náhle narazíte ve výsledcích vyhledávání na stránku, jejíž obsah vás enormně zajímá. Kliknete na odkaz a stránka se začíná načítat. Sedíte a čekáte, těšíte se na hodnotné informace, které na stránce jistě naleznete. Náhle si však
všimněte, že se stránka nenačítá.


více..

ThruPlay bude výchozím formátem pro video kampaně na Facebooku

zdroj: seoconsult
2019-07-09 (07:40)

ThruPlay se stane výchozí možností pro reklamní kampaněZačátkem května Facebook oznámil, že se ThruPlay stane výchozí možností pro reklamní kampaně. Co z toho vyplývá pro inzerenty? Přestože ThruPlay umožňuje optimalizaci a vyúčtování videoreklam, které je pro inzerenty výhodnější, přináší s sebou nové podmínky nutnost změnit nastavení již běžících kampaní.


více..

Nové reklamní příležitosti na Instagramu

zdroj: seoconsult
2019-07-01 (17:19)

Nové reklamní formáty InstagramuInstagram potvrdil, že zkoumá více způsobů, jak budou inzerenti moci zlepšit propagaci své značky, výrobků i služeb a využít k tomuto účelu i obsah produkovaný influencery. Společnost od loňského roku testuje nový formát obsahových reklam, což inzerentům umožní, vkládat do svých reklam na Instagramu i příspěvky vytvořené influencery.

 


více..

« první ‹ předchozí   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 následující › poslední »